Cinta Sempurna - Yuna, Download la

11:50 PTG Dicatat oleh Krai Utara


Artist : Yuna
Title : Cinta Sempurna
Year : 2009
File Type : MP3
File Size : 2.75MB
Duration : 03:00

Download




Lirik Cinta Sempurna
aku manusia lemah…
Selalu terjatuh..
berbeda aku drmu..
kau berdiri teguh..
aku sepetri ada aku kekerangan..
dan bila kau tiba aku hilang dr kewujudan..

c/o
Sempurnya sifatmu..
tulusnya hatimu jujurnya niatmu tingginya kesabaran mu..
[lirik cinta sempurna http://igetmp3.blogspot.com]
lepaskanlah diriku kerna
aku tak mampu tuk menangung sebuah cinta sempurna drmu..
drimu…oh oh oh…

Bukan aku tak pernah mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku..
hilangkan rasa ini dan akhirkan semua..
dan bila kau sedar aku hilang dr kewujudan..


source

* Penafian
*kami tidak bertanggungjawab terhadap apa apa yang diambil dalam blog ini, semua hal tanggung sendiri je la,
* Kami hanya mencadangkan dengan tujuan untuk promosi sahaja, terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan